مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 23:452022-01-17سياسي

اطلاع رسانی منسجم و هدفمند منطقه آزاد کیش در نوروز 1401


رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی کیش در نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی 1401 که با محوریت بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های جزیره کیش برگزار شد از اطلاع رسانی صحیح و منسجم و هدفمند در ایام نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با حضور نمایندگان روسای سیزده گانه ستاد تسهیلات نوروزی کیش با محوریت فرهنگ سازی، آموزش، مشارکت حداکثری مردم در جذب گردشگر، استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی، پیش بینی بحران و ارائه اطلاعات منسجم و هدفمند در ایام نوروز 1401 در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

  رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی کیش، افزود: رسانه ملی و همچنین رسانه های دلسوز محلی در امر اطلاع رسانی جزیره کیش در حوزه تولید محتوای گردشگری عمل کرده اند سرمایه عظیمی هستند که انشاالله سعی داریم بهتر از گذشته از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با بهره برداری از روش های نوین اطلاع رسانی سعی داریم نوروز امسال اطلاعات کاملی در حوزه های مختلف مورد نیاز گردشگران و ساکنان کیش را ارایه نماییم.

محمد نیکجو، استفاده بهینه از ظرفی های رسانه های محلی و روش های نوین اطلاع رسانی، اپلیکشین آی کیش و کیوآرکد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی منسجم و هدفمند منطقه آزاد کیش در نوروز 1401

اطلاع رسانی منسجم و هدفمند منطقه آزاد کیش در نوروز 1401