مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:002022-01-17اقتصادي

مرمت و احیا 67 بنای تاریخی فرهنگی گلستان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از حفاظت، مرمت، ساماندهی، مطالعه، تعمیر و تجهیز 67 بنای تاریخی-فرهنگی و باارزش استان از ابتدای سال تاکنون خبرداد.

- ، رحمان فرمانی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: 67 پروژه گلستان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بااعتبار حدود 245 میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی، کمک های فنی و اعتباری، مشارکت بخش خصوصی، طرح اشتغال پایدار و طرح ملی مشارکت موردحفاظت، مرمت، ساماندهی، تجهیز و مطالعه قرار گرفت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در خصوص پروژه های مرمتی استان گفت: 25 پروژه بااعتبار 184 میلیارد و 740 میلیون ریال از منابع ملی مرمت و احیاشده است که شامل آماده سازی میراث جهانی گنبد قابوس، ساماندهی و مرمت بناهای شهر تاریخی استرآباد، مطالعه بافت تاریخی گمیشان، حفاظت و مرمت و احیا دیوار بزرگ گرگان و غیره است.

وی با اشاره به پروژه های مرمت و احیاشده از محل اعتبارات استانی، بیان کرد: در این مدت همچنین تعداد 26 پروژه ازجمله مطالعه حفظ و احیا شهرستان های استان، تعمیر و تجهیز موزه های سطح استان، پژوهش و اکتشافات باستان شناسی سطح استان، مطالعه، حفظ و احیا حمام های رامیان و فارسیان و غیره با مجموع اعتبار 19 میلیارد و 906 میلیون ریال از محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و احیا 67 بنای تاریخی فرهنگی گلستان

مرمت و احیا 67 بنای تاریخی فرهنگی گلستان