مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:352022-01-17سياسي

ورود هیئت کارشناسی پتروشیمی ایران برای تعیین تکلیف پرونده 16 ساله پتروشیمی گلستان


هیئت کارشناسی شرکت پتروشیمی ایران برای بررسی راهکارهای راه اندازی پروژه پتروشیمی گلستان وارد استان استان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رییس کل دادگستری گلستان گفت: بلافاصله پس از ورود هیئت کارشناسی به استان، دیشب جلسه ای در دادگستری گلستان، با حضور دادستان مرکز استان، رییس مجمع نمایندگان استان، بازپرس پرونده پتروشیمی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی گرگان، مدیر عامل شرکت گاز استان و نمایندگانی از استانداری و اداره کل اطلاعات استان تشکیل شد و جزییات پرونده پتروشیمی و اقدامات انجام شده در 16 سال گذشته بررسی شد.

حیدر آسیابی افزود:  این هیئت در  این سفر وضعیت طرح، اعتبارات و سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی پتروشیمی را بررسی می کنند.

آسیابی ادامه داد: در موضوع پتروشیمی، رییس قوه قضاییه همه اختیارات لازم را به رییس کل دادگستری استان تفویض کرده اند و تمام تلاش ها بر بررسی راهکارهای راه اندازی این پروژه متمرکز است.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در جلسه چارچوب بررسی ها برای ارائه  یک بسته پیشنهادی برای راه اندازی دوباره این پروژه در کنار  حمایت های دولتی مشخص شد.

*  90 هزار سهامدار گلستانی چشم انتظار نظر هیئت کارشناسی وی گفت: نظر این گروه کارشناسی مبنای تصمیم گیری قضایی و اجرایی درباره پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هیئت کارشناسی پتروشیمی ایران برای تعیین تکلیف پرونده 16 ساله پتروشیمی گلستان

ورود هیئت کارشناسی پتروشیمی ایران برای تعیین تکلیف پرونده 16 ساله پتروشیمی گلستان