مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:302022-01-17اجتماعي

برف روبی 500 کیلومتر از راه های شهرستان رشت/ رفع مشکل موردی قطع برق


تا این ساعت 500 کیلومتر از راه های شهرستان با کمک دهیاران و بخشداران برف روبی شده و مشکل خاصی در تردد نداریم.

  - ایسنا/گیلان رییس ستاد بحران شهرستان رشت گفت: تا این ساعت 500 کیلومتر از راه های شهرستان با کمک دهیاران و بخشداران برف روبی شده و مشکل خاصی در تردد نداریم.

  حمیدرضا امام پناهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش برف، اظهار کرد: با توجه به آمادگی که از قبل در دستگاه های ستاد مدیریت بحران شهرستان ایجاد شده بود، از ساعات اولیه بارش برف همچنان پای کار هستند.

رییس ستاد بحران شهرستان رشت با بیان اینکه از حدود 2000 کیلومتر راه اصلی و روستایی شهرستان رشت حدود 500 کیلومتر تحت تاثیر بارش برف قرار گرفته، افزود: بارش برف در مناطق مختلف شهرستان بین 10 الی 20 سانتی متر گزارش شده که بیشتر بارش برف را در بخش سنگر، کوچصفهان و مرکزی شاهد هستیم.

وی گفت: بامداد امروز بازدیدهای میدانی از روند عملیات برف روبی و همچنین دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان نظیر هلال احمر، شهرداری، اورژانس بیمارستان پورسینا، اداره برق، راهدارخانه سراوان و بخشداری سنگر داشتیم و به صورت میدانی بر روند فعالیت ها و اقدامات نظارت صورت گرفت و الحمدالله با تعامل و مدیریتی که برقرار شد هیچ محوری مسدود نشد و هیچ در راه مانده ای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 500 کیلومتر از راه های شهرستان رشت/ رفع مشکل موردی قطع برق

برف روبی 500 کیلومتر از راه های شهرستان رشت/ رفع مشکل موردی قطع برق