مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:302022-01-17اجتماعي

مکان اسکان موقت مسافران در راه مانده در روستاها و شهرهای استان مرکزی پیش بینی شد


مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: دهیاران روستاهای همجوار با محورهای مواصلاتی موظف به تامین مکان هایی برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در هنگام شرایط نامساعد جوی هستند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ ورود سامانه بارشی و هوای سرد به استان مرکزی و اعلام وضعیت زرد سبب شده که تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران با دریافت هشدارها به حالت آماده باش درآیند.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بررسی آخرین خروجی نقشه های پیش بینی نشان دهنده ورود موج بارشی جدیدی به کشور است که این سامانه از عصر امروز  فعالیت خود را از نوار غرب استان آغاز خواهد کرد و بتدریج تا اواخر وقت سایر نقاط استان هم شاهد بارش خواهند بود، به دلیل ماهیت سرد این سامانه بارش ها بصورت برف خواهد بود.

  بارش های سامانه از صبح فردا پایان خواهد یافت و پس از آن دمای هوا بطور محسوسی کاهش خواهد یافت  دمای هوا صبح چهارشنبه بین 6 تا 8 درجه سردتر خواهد شد و این سرما کم و بیش تا اوایل هفته آینده تداوم خواهد یافت.

  این طی امروز و فردا سرعت وزش باد در استان شدید می باشد.

بنابراین  کولاک برف در مناطق مستعد بویژه در مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست، بررسی های فعلی حاکی از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه به کشور است که در طی روز پنجشنبه موجب وزش باد شدید و از ساعات بعدازظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان اسکان موقت مسافران در راه مانده در روستاها و شهرهای استان مرکزی پیش بینی شد

مکان اسکان موقت مسافران در راه مانده در روستاها و شهرهای استان مرکزی پیش بینی شد