مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:302022-01-17سياسي

برگزاری «پویش لبخند احسان» در خراسان شمالی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان شمالی از برگزاری «پویش لبخند احسان» از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان شمالی از برگزاری پویش لبخند احسان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خبر داد.

علی شاهینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پویش لبخند احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام استان برگزار می شود، اظهار کرد: باعنایت به رسالت بنیاد احسان ستاد اجرایی و با توجه به هزینه های سنگین بهداشتی و درمانی دهان و دندان و به منظور حمایت از خانواده های کم برخوردار و محروم، خدمات دندانپزشکی نظیر جراحی، ترمیم، درمان ریشه، موارد تخصصی کودکان، رادیوگرافی و.

در قالب پویش لبخند انجام می شود.

وی ادامه داد: خدمات دندانپزشکی به نیازمندان به صورت کاملا رایگان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام استان صورت می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان شمالی افزود: فلسفه وجودی بنیاد برکت کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم تر توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «پویش لبخند احسان» در خراسان شمالی

برگزاری «پویش لبخند احسان» در خراسان شمالی