مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:202022-01-17اجتماعي

برگزاری نشست تخصصی تحلیل و بررسی «سند آمایش سرزمین» آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، اولین نشست تخصصی تحلیل و بررسی سند آمایش سرزمین استان آذربایجان شرقی با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجانشرقی، - برگزاری نشست تخصصی تحلیل و بررسی سند آمایش سرزمین آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز اولین نشست تخصصی تحلیل و بررسی سند آمایش سرزمین استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی و برخی از اساتید دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، اولین نشست تخصصی تحلیل و بررسی سند آمایش سرزمین استان آذربایجان شرقی با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجانشرقی، معاون سازمان حفاظت محیط زیست استان و برخی از اساتید دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز برگزار شد.

بهروز ساری صراف، رییس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمین استان افزود: امیدواریم با تحلیل و بررسی سند از سوی سازمان ها و جامعه نخبگانی، نقاط قوتّ و ضعف طرح در همه حوزه ها مشخص شود.

صراف در ادامه گفت: دانشگاه تبریز به عنوان بزرگترین و مهم ترین مرکز دانشگاهی شمال غرب کشور در راستای رسالت اجتماعی خود با برگزاری این جلسات به صورت مستمر تلاش کند ضمن تحلیل، آسیب شناسی و ارائه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی تحلیل و بررسی «سند آمایش سرزمین» آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز

برگزاری نشست تخصصی تحلیل و بررسی «سند آمایش سرزمین» آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز