مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:052022-01-17اقتصادي

استقرار ناظر شرعی در همه بانک ها/ تشکیل کارگروه تخصصی فقهی ذیل شورای فقهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صالح آبادی در هفتمین همایش مالی اسلامی با اشاره به تصویب دستورالعمل رمز پول ملی در شورای پول و اعتبار، - رییس کل بانک مرکزی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی فقهی در قم به عناون بازوی کارشناسی شورای فقهی بانک مرکزی، از استقرار ناظر شرعی در همه بانک های کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صالح آبادی در هفتمین همایش مالی اسلامی با اشاره به تصویب دستورالعمل رمز پول ملی در شورای پول و اعتبار، اظهار داشت: به زودی رمز پول ملی عرضه خواهد شد.

وی در ادامه به ایجاد نهاد ها و ساختار های جدید در نظام تصمیم گیری بانک مرکزی پرداخت و گفت: خوش بختانه حدود سه سال است که شورای فقهی بانک مرکزی به موجب قانون برنامه ششم توسعه به صورت رسمی راه اندازی شده است و ما باید برای نظام سازی در حوزه بانکداری اسلامی اقدامات زیادی انجام دهیم.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: یادی کنیم از مرحوم سید عباس موسویان چرا که ایشان از افراد بسیار خوش فکر و خوش نام و موسسان شورای فقهی بانک مرکزی بودند.

اخیرا دستورالعمل شورای فقهی بانک مرکزی اصلاح شده به طوری که مصوبات این شورا لازم اجرا است و همچنین کارگروه تخصصی شورای فقهی در قم راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ناظر شرعی در همه بانک ها/ تشکیل کارگروه تخصصی فقهی ذیل شورای فقهی

استقرار ناظر شرعی در همه بانک ها/ تشکیل کارگروه تخصصی فقهی ذیل شورای فقهی