مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:002022-01-17اقتصادي

35 درصد معتادان همدان تریاک مصرف می کنند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: بیشتر مصرف مواد مخدر در بین معتادان همدان تریاک با 35 درصد و سپس هرویین با 28 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه عبدکوند دوشنبه 27 دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نرخ بروز و شیوع اعتیاد در همدان از سطح کشوری پایین تر است، افزود: این رقم در کشور 5.

9 و در استان 2.

4 است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان همدان 155 مرکز درمان اعتیاد وجود دارد، تصریح کرد: 55 مرکز خصوصی و بقیه دولتی است، همچنین از مراکز خصوصی دو مرکز مختص بانوان و از مراکز دولتی یک مرکز مخصوص بانوان است.

عبدکوند مطرح کرد: در سال گذشته 17 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی به معتادادن استان پرداخت شد و برای 364 بهبود یافته شغل ایجاد شد اما دریافت این تسهیلات امسال هنوز تخصیص داده نشده است.

وی در ادامه به شعار سال با عنوان یاری گران زندگی، مشارکت اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: یکی از شاخه های آن کارزار رسانه ای و کمپینگ هر ایرانی یک سفیر پیشگری از اعتیاد است.

عبدکوند سن بیشترین مبتلاین به مواد مخدر در کشور را 30 تا 40 سال عنوان کرد و گفت: همچنین جامعه آسیب دانش آموزان، جوانان و نوجوانان هستند و در این بین دبیرستانی ها بیشترین تعداد مبتلایان به مواد مخدر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد معتادان همدان تریاک مصرف می کنند

35 درصد معتادان همدان تریاک مصرف می کنند