مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:302022-01-17اقتصادي

استاندار مرکزی خواستار افزایش سهم اصحاب رسانه استان از طرح اقدام ملی مسکن شد


با توجه به اینکه شمار بسیاری از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان جوان هستند و امکان خانه دار شدن آنها بدون استفاده از طرح نهضت ملی مسکن میسر نیست، - ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با توجه به اینکه شمار بسیاری از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان جوان هستند و امکان خانه دار شدن آنها بدون استفاده از طرح نهضت ملی مسکن میسر نیست، انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی استان سهمیه این قشر را افزایش دهد.

فرزاد مخلص الائمه روز دوشنبه 27 دی در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: طرح 8100 واحدی به عنوان بزرگترین پروژه طرح جهش تولید مسکن کشور در حال پیگیری است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و قرارداد با پیمانکار بومی و کارآمد منعقد شده که به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس اوقاف کشور .

آغاز خواهد شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شهر اراک با جمعیتی حدود 46 درصد جمعیت استان، زمین دولتی ندارد و محدودیت هایی دارد که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در واگذاری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر همکاری خوبی در تامین زمین داشت که جای تقدیر دارد.

مخلص الائمه بیان کرد: سهمیه های این طرح بر اساس مصوبه هایی است که در گذشته تصویب شده است، تمامی فرآیندها و ضوابط قانونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان رعایت شده و اگر سهمیه ای خارج از ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی خواستار افزایش سهم اصحاب رسانه استان از طرح اقدام ملی مسکن شد

استاندار مرکزی خواستار افزایش سهم اصحاب رسانه استان از طرح اقدام ملی مسکن شد