مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:302022-01-17اقتصادي

وضعیت واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی فارس مشخص شود


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف دو هفته باید مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد توسط ادارات صمت، جهاد کشاورزی و بانک بررسی و در نشست بعدی تعیین تکلیف شود.

- ، ابراهیم عزیزی در نشستی که در محل شرکت شهرک های صنعتی فارس و با حضور نمایندگان ادارات صمت، جهاد کشاورزی، بانک و مدیر عامل شرکت های شهرک صنعتی استان، برگزار شد، اظهار کرد: ظرف دو هفته مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد توسط ادارات صمت، جهاد کشاورزی و بانک بررسی و در نشست بعدی تعیین تکلیف شود.

او با بیان اینکه 2235 واحد باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شوند، گفت: اگر به صورت کلی نگاه کنیم، این تعداد واحد یعنی حدود 10 درصد جمعیت شیراز و این آمار بالایی است و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوارض و آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و عدم رونق تولید نیز بیان کرد: این بلاتکلیفی ها موجب ناامنی اقتصادی و اجتماعی خواهد شد چراکه بیکاری عامل بسیاری از مشکلات امروز است.

عزیزی با اشاره به ضربه خوردن استان فارس از تعطیلی واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول سال های گذشته کارخانه های بزرگی چون آی تی آی، آی تی ام سی، کابل سازی، لامپ سازی، گوشت، آزمایش و… به دلیل مدیریت های ناکارآمد تعطیل یا نیمه تعطیل شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی فارس مشخص شود

وضعیت واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی فارس مشخص شود