مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:202022-01-17اقتصادي

نامه نیکولا تسلا در یک حراجی 341 هزار دلار فروخته شد


یک نامه چهار صفحه ای که به دست نیکولا تسلا یکی از بزرگترین مخترعان تاریخ بشر نوشته شده است، در یک حراجی به قیمت بیش از 341 هزار دلار به فروش رسید.

- نامه "نیکولا تسلا" در یک حراجی 341 هزار دلار فروخته شد یک نامه چهار صفحه ای که به دست "نیکولا تسلا" یکی از بزرگترین مخترعان تاریخ بشر نوشته شده است، در یک حراجی به قیمت بیش از 341 هزار دلار به فروش رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، واژه تسلا این روزها به عنوان برندی مشهور در صنعت خودروهای برقی شناخته می شود که در حال درنوردیدن جهان است، اما 120 سال پیش، نیکولا تسلا یکی از مهم ترین مبتکران این سیاره بود.

اکنون یک نامه چهار صفحه ای دست نویس با امضای وی در یک حراجی به نام RRAuctions در آمریکا به نمایش گذاشته شد که با قیمت 341 هزار و 295 دلار آمریکا به فروش رسید.

این نامه در تاریخ 25 فوریه 1901 خطاب به پائول دانا سردبیر روزنامه نیویورک سان نوشته شده است که در آن زمان از رسانه های مهم بود و از سال 1833 تا 1950 منتشر می شد.

این نامه جایگاه تسلا را در میان مهم ترین مخترعان آمریکا مورد بحث قرار می دهد و از متن آن مشخص است که نیکولا تسلا امیدوار بوده تا بتواند یک ستون را در این روزنامه مهم به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نیکولا تسلا در یک حراجی 341 هزار دلار فروخته شد

نامه نیکولا تسلا در یک حراجی 341 هزار دلار فروخته شد