مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:202022-01-17سياسي

وجود 22 نقطه حاشیه نشین در ساوه یک تهدید است


مشاور وزیر کشور در امور زمین و مسکن با بیان اینکه یکی از پایه های اصلی تولید مسکن بافت های فرسوده است، گفت: اگر شهردار بخواهد مانع ایجاد و تولید مسکن در بافت های فرسوده شود، - استاندار و فرماندار اجازه قانونی عزل وی را دارند.

علیرضا انصاری روز دوشنبه 27 دی در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: جلسه امروز یک جلسه راهبردی و استراتژیک است چراکه در خصوص مسکن بحث و بررسی می شود، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مسکن کلید توسعه کشور است به این معنی که با مسکن می توان عدالت را اجرا و فساد و فاصله طبقاتی را از بین برد.

وی افزود: بیش از 300 صنعت و هزار شغل در کشور به مسکن متصل است و با مسکن می توان اشتغال ایجاد کرده و بیکاری را نابود کرد.

از طریق مسکن می توان ستاد امنیت را تعطیل و هر 6 ماه یکبار آن را برگزار کرد و حاشیه نشینی و موضوع ناهنجاری های اجتماعی را در کشور از بین برد.

انصاری اضافه کرد: امام راحل تامین مسکن را سال 58 به تمام مستمندان قول داد، 42 سال می گذرد و همه ما باید پاسخگو باشیم که چرا مستمندی باید فاقد مسکن باشد در صورتی که در این کشور دنیایی از ثروت وجود دارد و 8 هزار واحد جدید مسکن در اراک نمونه این ثروت هاست.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی با اجرای هشت هزار و 100 واحد مسکن در اراک اقدام ارزشمندی است که باید پیوست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 22 نقطه حاشیه نشین در ساوه یک تهدید است

وجود 22 نقطه حاشیه نشین در ساوه یک تهدید است