مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:102022-01-17اقتصادي

جهاد کشاورزی به دنبال افزایش تولید محصولات در استان قزوین باشد


سرپرست معاونت اقتصادی استاندار قزوین گفت: محصولات کشاورزی استان قزوین قابلت صادراتی دارد و باید افزایش کیفی این محصولات در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

- میثم پیله فروش در مراسم معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که صبح دوشنبه در سالن جلسات باغستان قزوین برگزار شد اظهار کرد: استان قزوین در حوزه های کشاورزی دارایی های مختلفی دارد با این حال طبق گزارشات و برآوردها تأمین خوراک دام های استان در خود استان قزوین امکان دارد و تنها نیازمند افزایش بهره وری در آب و خاک هستیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین اذعان کرد: هم اکنون در موج سرما قرار داریم که این سرما می تواند در آینده نزدیک آسیب هایی را برای استان به همراه داشته باشد و لازم است اقای افلاطونی به عنوان رییس سازمان کشاورزی قزوین برنامه هایی از همین امروز داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه توجه به افزایش کیفیت تولید در استان باید در صدر برنامه ریزی ها قرار بگیرد، اضافه کرد: محصولاتی از استان قزوین به روسیه و اروپا صادر می شود و متأسفانه به علت عدم کنترل مصرف سموم در ابن محصولات به استان باز ارسال می شود، باید در این خصوص یک برنامه ریزی دقیق اتفاق بیفتد و از این موضوع جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی به دنبال افزایش تولید محصولات در استان قزوین باشد

جهاد کشاورزی به دنبال افزایش تولید محصولات در استان قزوین باشد