مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:052022-01-17اقتصادي

نصب دستگاه های جدید هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها


یقینا شرایط فعلی خصوصا در موضوع خرابی کارتخوان های نازل های سوخت که در اثر بی توجهی سالیان اخیر رخ داده را مطلوب نمی دانیم.

- رییس صنف جایگاهداران کشور گفت که دستگاه های کارتخوان هوشمند سوخت منصوبه در جایگاه ها مستهلک شده اند و تجهیزات جدید در راه است.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نوسازی جایگاه ها، اظهار کرد: از دو سال قبل که با خرابی های مکرر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت مواجه شدیم، همگان به دنبال ایجاد تغییرات و نوسازی این سیستم بودند ولی متاسفانه تاخیرهایی اتفاق افتاد که منجر به زیان جایگاهداران شده و مردم هم از روال فعلی ناراضی هستند.

وی ادامه داد: ما علی رغم اینکه مسئولیتی در مورد تجهیرات و نوسازی نداریم، برای کمک عملیاتی به دولت و مسئولین نفتی فراخوانی صادر کردیم و خوشبختانه چهار بانک اعلام آمادگی رسمی کردند که به صورت رقابتی و با توافقاتی نسبت به نوسازی و استقرار تجهیزات جدید چه در حوزه سامانه هوشمند سوخت و چه در مورد پرداخت الکترونیک اقدام نمایند که موارد در حال نهایی شدن است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور در مورد حذف یا حفظ کارت سوخت و روش فعلی گفت: ادامه روش سوختگیری با کارت سوخت و یا حذف آن به تصمیمات مسئولین ارشد کشور در آینده بستگی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه های جدید هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها

نصب دستگاه های جدید هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها