مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17اجتماعي

هوای سرد و برف فعلا میهمان گیلانی ها است/ ورود سامانه بارشی جدید در آخر هفته


محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای گیلان، اظهار کرد: طی امروز دوشنبه و امشب، فعالیت سامانه بارشی و سرد با شدت و ضعف در استان تداوم داشته و به تناوب شاهد بارش برف، بارش مخلوط برف و باران و در بعضی مناطق بارش باران خواهیم بود.

وی با بیان یانکه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و دامنه ها، بارش نسبتاً شدید برف و کولاک پیش بینی می شود، افزود: در دامنه ها و مناطق جلگه ای مستعد هم جوار با دامنه ها به ویژه در جلگه مرکزی و شرقی به تناوب بارش برف و گاهی مخلوط برف و باران خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی گیلان برای سواحل استان نیز غالباً بارش باران و گاهی بارش مخلوط باران و برف همراه با وزش باد ( گاهی شدید) پیش بینی کرد.

دادرس با اشاره به وضعیت آب وهوای استان برای روز سه شنبه، خاطرنشان کرد: اوایل صبح سه شنبه بارش پراکنده برف در مناطق شرقی استان مورد انتظار است و این سامانه به تدریج خارج می شود و کاهش ابر مورد انتظار است.

وی افزود: به سبب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در سواحل، دریا نیز طی دوشنبه تا صبح سه شنبه، مواج و طوفانی است و برای کلیه فعالیت های دریانوردی و صیادی نامناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان یانکه روز سه شنبه و چهارشنبه با توجه به شرایط پایدار جو، شرایط برای یخبندان گسترده و سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد و برف فعلا میهمان گیلانی ها است/ ورود سامانه بارشی جدید در آخر هفته

هوای سرد و برف فعلا میهمان گیلانی ها است/ ورود سامانه بارشی جدید در آخر هفته