مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17اقتصادي

اوج گیری زیرپوستی اُمیکرون در البرز/ آمار واقعی مبتلایان بیش از رقم اعلامی است


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: افزایش تعداد مراجعین سرپایی و تست های قطعی مثبت، وضعیت ناپایدار البرز در مقابل سویه اُمیکرون را نشان می دهد و تعداد افراد مبتلا بیش از آمارهای رسمی است.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کروناس استان البرز، امروز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت کرونایی البرز، گفت: هر چند طی هفته های گذشته تعداد فوتی ها و موارد بستری در بیمارستان های استان به صورت قابل توجهی کاهش داشته و تثبیت شده است؛ اما طی چند روز گذشته با افزایش تعداد مراجعین سرپایی و افزایش تعداد تست های قطعی مثبت، شرایط غیرپایدار به نظر می رسد.

وی با اشاره به چرخش سویه اُمیکرون در کشور، هشدار داد: پیش بینی می شود سویه جدید در چند هفته آتی به سویه غالب در کشور تبدیل خواهد شد.

  این مقام مسؤول وجود افراد مبتلا به اُمیکرون در استان را تایید کرد و گفت: اگرچه تست سویه جدید کرونا به صورت تصادفی از افراد گرفته می شود، اما تعداد مبتلایان به این سویه قطعا بیش از آمارهای رسمی است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از ابتلا به سویه جدید، تزریق واکسن به خصوص دُز سوم بسیار اثرگذار است، افزود: همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک مناسب، تهویه و دوری از تجمعات، در جلوگیری از شیوع بیماری به اندازه واکسن تاثیرگذار است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری زیرپوستی اُمیکرون در البرز/ آمار واقعی مبتلایان بیش از رقم اعلامی است

اوج گیری زیرپوستی اُمیکرون در البرز/ آمار واقعی مبتلایان بیش از رقم اعلامی است