مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17سياسي

ممنوع الکار شدن 5000 راننده تاکسی در تهران


طبق دستور وزارت کشور تاکسیرانانی که اقدام به واکسیناسیون کرونا نکردند، از ادامه فعالیت حمل و نقل درون شهری تا زمانی که اقدام به تزریق واکسن نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوع الکار شدن بیش از 5000 راننده تاکسی به دلیل عدم تزریق واکسن از اول بهمن ماه خبر داد.

سید علی محتشمی اظهار کرد: براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا و طبق دستور وزارت کشور تاکسیرانانی که اقدام به واکسیناسیون کرونا نکردند، از ادامه فعالیت حمل و نقل درون شهری تا زمانی که اقدام به تزریق واکسن نکنند، ممنوع الکار هستند.

وی با بیان این که بررسی ها نشان داد که 5177 نفر از رانندگان تاکسی شهر تهران تا روز گذشته واکسن تزریق نکرده بودند، گفت: برهمین اساس پیامک و اطلاعیه ای برای آن ها ارسال شد تا نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند و به آن ها اعلام شد که از ابتدای بهمن ماه هرگونه ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری برای آن ها ممنوع است تا زمانی که واکسن تزریق کنند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این که اطلاعات این 5177 نفر مشخص است و عوامل گشت کنترل و نظارت برابر آیین نامه انضباطی در صورت مشاهده فعالیت آن ها با آن ها برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع الکار شدن 5000 راننده تاکسی در تهران

ممنوع الکار شدن 5000 راننده تاکسی در تهران