مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:452022-01-17اقتصادي

آغاز احداث باند دوم محور لردگان به ایذه از اوایل سال 1401


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با مساعد شدن آب و هوا از اوایل سال 1401 عملیات احداث باند دوم محور لردگان به ایذه آغاز می شود.

- حمید ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با مساعد شدن آب و هوا از اوایل سال 1401 عملیات احداث باند دوم محور لردگان به ایذه آغاز می شود.

  معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به ترافیک بالای محور لردگان به ایذه و تصادفات منجر به جرح و فوت فراوان، احداث باند دوم این محور در دستور کار وزارت راه قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه شروع پروژه جدید امکان پذیر نیست در قانون بودجه سال جاری با اخذ مجوز ماده 23 این پروژه به طرح  باغملک به ایذه اضافه شد.

ربیعی اضافه کرد: پس از انجام مطالعات، 15 کیلومتر ابتدای مسیر به مناقصه گذاشته و شرکت استراتوس برنده منافصه شده است و هم اکنون در مرحله انعقاد قرارداد می باشیم.

پیش بینی 180 میلیارد تومان برای ساخت محور دوم باغملک-ایذه-لردگان وی گفت: اعتبار کل طرح احداث محور دوم باغملک-ایذه-لردگان 180 میلیارد تومان پیش بینی شده است که از این میزان تاکنون  100 میلیارد تخصیص یافته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طول کل مسیر 120 کیلومتر است، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث باند دوم محور لردگان به ایذه از اوایل سال 1401

آغاز احداث باند دوم محور لردگان به ایذه از اوایل سال 1401