مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:452022-01-17اقتصادي

اعتبارات موجود تنها پاسخ گوی 10 درصد نیاز راهداری زاوه است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاوه گفت: با توجه به اینکه تمام اعتبارات عمرانی شهرستان در چارچوب موافقت نامه و ابلاغ ها صرف هزینه نگهداری راه های این راهداری می شود، - به همین خاطر اعتبارات مزبور تنها پاسخ گوی 10 درصد نیازهاست.

محمد منصوری راد در گفت وگو با ایسنا اعتبارات را جوابگوی وضعیت فعلی ندانست و افزود: با توجه به حجم زیاد تردد ناوگان سنگین در محورهای شهرستان به علت فعالیت کارخانه سیمان، کوره های آجر و معادن سنگ منگنز، شن، ماسه و.

همچنین تغییر اقلیم و بارش های سیل آسا خسارت های بسیاری به جاده و پل ها در فصل بارش های بهاری وارد می شود که موضوعی مستمر است و مبلغ خاصی را برای ترمیم خسارتی که به راه ها وارد می شود، نمی توان در نظر گرفت.

وی با اشاره به وضعیت فعلی راه های آسفالت و خاکی این شهرستان اظهار کرد: در محور اصلی دولت آباد تربت حیدریه و دولت آباد باخرز به علت تردد بیش از حد ناوگان عمومی باری در مجموع به طول 32 کیلومتر نیاز مجدد به روکش وجود دارد.

همچنین با توجه به گذشت چندین سال از عمر روکش های محورهای روستایی از جمله روستاهای کشکک به طول پنج کیلومتر، قلعه آقا حسن به طول 9 کیلومتر، محور فرعی ژرف فریمان به طول چهار کیلومتر، محور روستایی ریگان پنج کیلومتر، محور گلسرا به طول هشت کیلومتر، محور دهنو صبی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات موجود تنها پاسخ گوی 10 درصد نیاز راهداری زاوه است

اعتبارات موجود تنها پاسخ گوی 10 درصد نیاز راهداری زاوه است