مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:402022-01-17اقتصادي

صادرات 3 آب شیرین کن خورشیدی به فیلیپین


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از صادرات 3 آب شیرین کن خورشیدی که توسط محققان شرکتهای دانش بنیان و فناوری نانو به تولید رسیده به فیلیپین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید سرکار در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو در جمع خبرنگاران گفت: تمام این محصولات با حمایت مستقیم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ثمر رسیده است.

به گفته دبیر ستاد نانو، این محصولات طرح های مازادی بوده که معاونت علمی و فناوری در راستای توسعه فناوری نانو بودجه ای جداگانه تخصیص داده است.

وی افزود: هدف از این کار رسوخ فناوری نانو به صنایع مختلف و حل مشکلات و چالش های صنعتی است.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه بسیاری از محصولاتی که در این نمایشگاه وجود دارد در حوزه واردات با چالش مواجه هستند، گفت: این محصولات به دلیل قیمت گزاف یا تحریم ها قابل واردات به کشور نبودند از این رو توسط محققان کشور به تولید رسیدند.

سرکار افزود: نمونه های ایرانی این محصولات آماده ورود بازار بوده و می تواند کارایی و رقابت پذیری محصولات ایرانی را ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از این محصولات پیش از ورود به بازار داخلی به کشورهای دیگر صادر شده اند، گفت: سه دستگاه آب شیرین کن خورشیدی هفته گذشته به فیلیپین صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 3 آب شیرین کن خورشیدی به فیلیپین

صادرات 3 آب شیرین کن خورشیدی به فیلیپین