مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:352022-01-17اقتصادي

افزایش سرقت تجهیزات جاده ای درخوزستان/خسارت ها 70 میلیارد ریال شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در 9 ماه سال جاری 70 میلیارد ریال خسارت سرقت علائم و تجهیزات جاده ای به این اداره کل وارد شده است.

- با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال جاری روند سرقت علائم و تجهیزات در سطح محورهای اصلی، شریانی و بزرگراه ها استان افزایشی بوده عنوان کرد: این مسئله چالش هایی را در زمینه ایمنی کاربران جاده ای ایجاد کرده است.

وی به خسارت 70 میلیارد ریالی سرقت علائم و تجهیزات جاده ای در استان اشاره کرد و افزود: تابلوهای اخطاری انتظامی بیشترین آمار سرقت را در این زمینه دارند و به لحاظ ریالی نیز بیشترین خسارت مربوط به سرقت صفحات گاردریل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان نیا یادآور شد: سرقت علائم و تجهیزات ایمنی در سطح راه ها، ضریب ایمنی کاربران جاده ای را به حداقل رسانده و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می شود.

وی افزود: سقوط وسایل نقلیه به درون دره ها، پل ها، آب روها، کانال ها و… به علت سرقت حفاظ کناری راه، خروج از محور و وقوع تصادفات رخ به رخ به دلیل سرقت حفاظ های میانی، ناآگاهی از خطرات جاده ای و ناآگاهی از وجود نقاط پر حادثه از مواردی هستند که به علت سرقت تابلوها و تجهیزات جاده ای باعث تشدید حوادث جاده ای می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرقت تجهیزات جاده ای درخوزستان/خسارت ها 70 میلیارد ریال شد

افزایش سرقت تجهیزات جاده ای درخوزستان/خسارت ها 70 میلیارد ریال شد