مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:352022-01-17اقتصادي

185 اکیپ عملیاتی در گیلان برای رفع ناپایداری ها


بیش از 185 اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی در اثر بارش برف در حال خدمات رسانی هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: بیش از 185 اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی در اثر بارش برف در حال خدمات رسانی هستند.

محمد اسماعیل هنرمند در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف و رسالت اصلی شرکت توزیع برق استان گیلان که همانا افزایش سطح رضایتمندی و مشتری مداری است، اعلام کرد: این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح های جامع و جهادی در راستای حفظ و ارتقای شبکه توزیع برق افزود: از ابتدای سال گذشته با تلاش بی شائبه و خالصانه همکاران و شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه، طرح بزرگ افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان گیلان به اجرا در آمده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: طرح جهادی افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در سال 99، با محوریت ترمیم و بهسازی نقاط آسیب دیده شبکه به جا مانده از سالیان قبل و در سال جاری با محوریت افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه به اجراء درآمده است.

وی افزود: از ابتدای سال گذشته تا کنون با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان بیش از 939 مرحله طرح جهادی افزایش تاب آوری در سطح استان اجرا شده و حدود 200 فیدر و 2 هزار کیلومتر شبکه مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 اکیپ عملیاتی در گیلان برای رفع ناپایداری ها

185 اکیپ عملیاتی در گیلان برای رفع ناپایداری ها