مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:302022-01-17بين الملل

خشم ترامپ از رقیب جمهوری خواهش در انتخابات 2024


رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دونالد ترامپ از «ران دسانتیس» فرماندار جمهوری خواه فلوریدا و یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2024، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که تحرکات دونالد ترامپ برای تقویت جایگاه خود در میان رای دهندگان حزب جمهوری خواه ادامه دارد، منابع رسانه ای آمریکایی از بروز تنش بین او با یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر دادند.

همزمان با مصاحبه ها دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و حضور او در گردهمایی های حامیان جمهوری خواه خود در این کشور، خشم او از ران دسانتیس فرماندار 43 ساله و جمهوری خواه ایالت فلوریدا خبرساز شده است.

روزنامه نیویورک تایمز روز دوشنبه (امروز) در گزارشی مبسوط درباره تنش رخ داده بین ترامپ و دسانتیس، به چرایی این موضوع پرداخته است.

علاوه بر نیویورک تایمز، برخی دیگر از رسانه های آمریکایی از قبیل آکسیوس و هاف پُست هم درباره عصبانیت ترامپ از دسانتیس پرداختند.

روزنامه نیویورک تایمز در بخشی از گزارش خود با انتشار عکسی از دونالد ترامپ و ران دسانتیس نوشته است: (فرمانداری)فلوریدا ممکن است برای فرماندار ران دسانتیس ممکن است بسیار کوچک باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم ترامپ از رقیب جمهوری خواهش در انتخابات 2024

خشم ترامپ از رقیب جمهوری خواهش در انتخابات 2024