مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:302022-01-17سياسي

زنان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند/ایجاد کارگاه های کرامت در یزد


مسئول بسیج جامعه خواهران سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ماموریت بسیج خواهران برای توانمند کردن زنان در زمینه های مختلف گفت: زنان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون هزار و 100 سری جهیزیه ایرانی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده و بیش از 2 هزار جشن آسان با همکاری دستگاه های مختلف برگزار شده است.

رضایی همچنین از ایجاد کارگاه های کرامت در یزد خبر داد و گفت: در این کارگاه ها برای زنان کارآفرینی شده و تعداد زیادی از زنان در این کارگاه ها مشغول به کار شده اند.

مسئول بسیج جامعه خواهران سپاه الغدیر استان یزد از دیدار با خانواده 40 شهید در استان به مناسبت سالگرد وفات ام الابنین، مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) خبر داد و گفت: تکریم و بزرگداشت مادران و همسران شهدا از رسالت های بسیج خواهران استان است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زنان هر کجا ماموریتی به آنها واگذار شده به خوبی نقش آفرینی کرده اند، ادامه داد: زنان در بیانیه گام دوم انقلاب نیز ماموریت هایی دارند که در تلاش برای اجرای این ماموریت ها هستیم و پیرو ماموریت های جامعه زنان، 40 عنوان برنامه در هفته زن اجرا خواهد شد.

وی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی، تربیت زن تراز انقلاب اسلامی، توانمند سازی زنان در اقتصاد مقاومتی، اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند/ایجاد کارگاه های کرامت در یزد

زنان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند/ایجاد کارگاه های کرامت در یزد