مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:002022-01-17اجتماعي

430 راهدار در تلاش برای بازگشایی راه های روستایی اردبیل


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: به دنبال بارش سنگین برف در چهار روز اخیر 430 راهدار با تلاش شبانه روزی سعی دارند تا راه های اصلی، - فرعی و 500 راه روستایی مسدود شده را بازگشایی کرده و عملیات راهداری را انجام دهند.

کلیم الله وثوقی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از صبح امروز بازگشایی راه های روستایی مسدوده شده به رغم کولاک شدید و وضعیت نامساعد جوی با اولویت مناطق کوهستانی آغاز شده اما کار سختی را در پیش داریم و سعی می کنیم تا دو روز آینده همه این راه ها را بازگشایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از 24 ساعت مسدود بودن محور خلخال به اسالم با تلاش راهداران استان های اردبیل و گیلان این مسیر بازگشایی شده اما تردد با احتیاط و رعایت نکات ایمنی در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: از طریق مرکز کنترل راه های استان و دوربین های نظارتی سعی داریم تا پایش دقیقی را از محورهای مواصلاتی انجام دهیم و هموطنان می توانند از طریق تماس با این مرکز از وضعیت راه های استان و آخرین وضعیت بارش ها مطلع شوند.

وثوقی تداوم بارش ها را در جاده های استان به ویژه محورهای مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: در همه گردنه های صعب العبور استان تردد بدون زنجیر چرخ و داشتن تجهیزات ایمنی امکانپذیر نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

430 راهدار در تلاش برای بازگشایی راه های روستایی اردبیل

430 راهدار در تلاش برای بازگشایی راه های روستایی اردبیل