مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:452022-01-17بين الملل

مانور اقتصادی ماکرون، 3 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آوریل


ماکرون امروز (دوشنبه) و سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که قصد دارد در آن کاندیدا شود، قرار است از 21 پروژه سرمایه گذاری خارجی رونمایی کند تا با این کار اصلاحات اقتصادی خود را به اثبات برساند.

- ماکرون امروز (دوشنبه) و سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که قصد دارد در آن کاندیدا شود، قرار است از 21 پروژه سرمایه گذاری خارجی رونمایی کند تا با این کار اصلاحات اقتصادی خود را به اثبات برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه در جریان سفر به آلزاس واقع در شرق این کشور قرار است پروژه 300 میلیون یورویی صنعتی توسط کمپانی شیمیایی آلمانی BASF را که یکی از این 21 پروژه صنعتی به ارزش چهار میلیارد یورو است به همراه 10 هزار شغل جدید اعلام کند؛ اینها همگی بخشی از تلاش های ماکرون برای جلب نظر و حمایت سرمایه گذاران خارجی محسوب میشود.

همچنین کمپانی داروسازی آمریکایی فایرز نیز امروز از پروژه 520 میلیون یورویی خود در فرانسه رونمایی می کند.

در حالیکه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شدت گرفته، دستیاران ماکرون به دنبال ایجاد تغییراتی در فضای مناظره با محوریت مهاجرت و نظم و قانون و مطرح کردن مسائل اقتصادی در کشور هستند که نیاز به احیای بزرگی به دلیل پاندمی کرونا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور اقتصادی ماکرون، 3 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آوریل

مانور اقتصادی ماکرون، 3 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آوریل