مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:452022-01-17بين الملل

ریاض مالکی: تا وقتی جنایت های اسراییل ادامه داشته باشد، به لاهه گزارش می دهیم


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، مادامی که جنایت های رژیم اشغاگر وجود دارد، از گزارش این جنایات در لاهه دست نمی کشیم.

- وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، مادامی که جنایت های رژیم اشغاگر وجود دارد، از گزارش این جنایات در لاهه دست نمی کشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اخبار منتشر شده توسط رسانه های اسراییلی در خصوص اینکه این تشکیلات تصمیم به توقف فعالیت کمیته جمع آوری شواهد و مدارک برای محکوم کردن اسراییل در دادگاه لاهه گرفته است، را تکذیب کرد.

ریاض المالکی خاطرنشان کرد، مادامی که جنایت ها رژیم اشغاگر وجود دارد، گزارش هایی که به لاهه ارائه می شود، نیز وجود دارد.

وی در ادامه افزود، طرفی که گزارش های ماهانه را به دادگاه لاهه ارائه می دهد، وزارت خارجه فلسطین است و این وزارتخانه ارائه گزارش های دوره ای خود را متوقف نکرده است.

وزیر خارجه فلسطین ضمن مطرح کردن سوالی مبنی بر اینکه آیا جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین متوقف شده است تا وزارت خارجه اقدام به مستندسازی این جنایت ها برای دادگاه نکند، تصریح کرد، این گزارش ها به جنایت های بی وقفه اسراییل به عنوان نیروی اشغالگر علیه شهروندان و اراضی فلسطینی مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض مالکی: تا وقتی جنایت های اسراییل ادامه داشته باشد، به لاهه گزارش می دهیم

ریاض مالکی: تا وقتی جنایت های اسراییل ادامه داشته باشد، به لاهه گزارش می دهیم