مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:452022-01-17سياسي

وصول طرح حمایتی مجلس از افراد دارای اوتیسم/ضرورت تخصیص اعتبار در لایحه بودجه


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: طرح ارائه خدمات دارویی رایگان به افراد دارای اختلال اوتیسم در مجلس اعلام وصول شده و امیدواریم به زودی بررسی و تصویب نهایی شود.

- ، در خصوص طرح ارائه خدمات دارویی رایگان به افراد دارای اختلال اوتیسم گفت: این طرح در مجلس اعلام وصول شده است و انجمن مددکاران اجتماعی نیز از آن حمایت می کند و انتظار داریم مجلس و نمایندگان در خصوص آن تصمیم گیری کنند تا مشکلات این قشر از جامعه کاهش و نگرانی های آنان کمتر شود.

وی افزود: اوتیسم یک اختلال مربوط به حوزه عصبی و رشدی است که در دو تا سه ساله ابتدای زندگی خود را نشان می دهد و تا مادام العمر با فرد باقی می ماند فردی که دچار این اختلال می شود در ارتباطات و روابط اجتماعی خود دچار محدودیت می شود و با افراد دیگر متفاوت است بنابراین اوتیسم بیماری نیست که دارو و درمان قطعی داشته باشد و آنچه در مورد اوتیسم اهمیت بیشتری پیدا می کند توانبخشی فردی است تا آنها بتوانند زندگی بدون وابستگی به دیگران را داشته باشند و قابلیت ها و توانایی ها ی خود را نشان دهند.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه افراد دارای اوتیسم طیف ضعیف تا شدید را شامل می شوند تاکید کرد: البته گاهی مواقع فردی که مبتلا به اوتیسم است در کنارش مشکلات دیگری مانند کم توانی ذهنی، نقص عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول طرح حمایتی مجلس از افراد دارای اوتیسم/ضرورت تخصیص اعتبار در لایحه بودجه

وصول طرح حمایتی مجلس از افراد دارای اوتیسم/ضرورت تخصیص اعتبار در لایحه بودجه