مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:402022-01-17اجتماعي

آغاز ششمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی کشور در شیراز


ششمین جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی، به میزبانی استان فارس و با حضور برخط مسئولان ملی و استانی، در شیراز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس ششمین جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی، به میزبانی استان فارس و با حضور برخط مسئولان ملی و استانی، در شیراز آغاز به کار کرد.

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی، گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزان و مدارس در زمینه سلامت و تندرستی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، محمدعلی زارعی گفت: تغذیه سالم ایمنی و بهداشت، محیط مدرسه بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری های واگیردار (کرونا، آنفلوانزا، پدیکلوزیس) و غیر واگیردار(قلبی، کلیوی، دیابت)، بهداشت دهان و دندان حفظ محیط زیست ، بازیافت زباله، تفکیک زباله ( پسماند خشک و تر )، از محورها و موضوعات ششمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی کشور در شیراز است.

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت: آلودگی هوا، اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامتی، رعایت پروتکل های بهداشتی و چگونگی اجرای آن در مدارس اهمیت واکسیناسیون از دیگر محورهای و موضوعات برگزاری جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ششمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی کشور در شیراز

آغاز ششمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی کشور در شیراز