مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:402022-01-17اجتماعي

راه 250 روستای آذربایجان شرقی مسدود شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: به دلیل بارش سنگین برف طی دو روز اخیر راه 250 روستای این استان مسدود شده است.

- ، اروجعلی علیزاده افزود: بیشتر این روستاها که راه های دسترسی به آنها بسته شده است، در شهرستان های چارایماق، کلیبر، ورزقان و هشترود قرار دارند که تلاش می شود در اسرع باز شود اما بارش های سنگین و نیز وجود کولاک شدید در تعدادی از این روستاها باعث شده است مسیرگشایی ها با کندی پیش رود.

وی با بیان اینکه در اغلب جاده های آذربایجان شرقی، بارش برف و کولاک حاکم است، اظهار داشت: رانندگان باید توجه کنند که لازمه تردد در راه های کوهستانی آذربایجان شرقی داشتن زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و تجهیزات زمستانی است.

علیزاده ادامه داد: به دلیل کولاک، تردد در جاده های کوهستانی استان تنها با داشتن زنجیر چرخ، برف پاک کن های سالم و بخاری مناسب خودرو امکان پذیر است و با هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت پلیس راه های استان، از تردد وسایل نقلیه فاقد این تجهیزات جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: با توجه به یخبندان بودن جاده های بین شهری، رانندگان برای سلامتی خود و سرنشینان خودرو در محورهای کوهستانی فاصله طولی را به طور کامل رعایت کنند و از داشتن سوخت کافی، سالم بودن خودرو و ملزومات تردد در هوای برفی اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 250 روستای آذربایجان شرقی مسدود شد

راه 250 روستای آذربایجان شرقی مسدود شد