مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:352022-01-17اجتماعي

ثبت نام سفر سوریه سراسری شد


رییس سازمان حج و زیارت از پیش ثبت نام سفر زیارتی سوریه در تمام استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا رشیدیان گفت: با توجه به استقبال متقاضیان استان های مختلف برای این سفر زیارتی که به تازگی از سر گرفته شده است، به دفاتر زیارتی استان ها اعلام شد برای پیش ثبت نام متقاضیان این سفر معنوی اقدام کنند.

او با اشاره به درخواست دفاتر زیارتی برخی از استان ها برای اعزام زائران سوریه از شهرها و استان های خود، اظهار کرد: پس از آغاز دوباره این سفر زیارتی از تهران، دفاتر زیارتی شهرهای مشهد، اهواز، شیراز، اصفهان، تبریز و کرمان خواستار برقراری سفر مستقیم به سوریه شدند.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: در این راستا تصمیم بر آن است تا روزهای آتی پیش ثبت نام زائران در همه استان های کشور آغاز شود و از این طریق، امکان احصاء تعداد متقاضیان هر استان فراهم شده و بر اساس آن تعداد پروازها برای هر استان پیش بینی شود.

رشیدیان با بیان این که در حال حاضر اعزام زائران به سوریه فقط از طریق شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود، گفت: پنج شرکت هواپیمایی دیگر نیز درخواست پرواز به سوریه را داشتند که با توافق صورت گرفته با طرف سوری و هماهنگی شرکت های هواپیمایی به زودی تعداد شرکت های هواپیمایی فعال در خطوط هوایی ایران ـ سوریه افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سفر سوریه سراسری شد

ثبت نام سفر سوریه سراسری شد