مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:352022-01-17سياسي

دشمن در صدد ترویج ولنگاری فکری و فرهنگی/رسانه ها فرهنگ فاطمی را ترویج کنند


جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن در صدد ترویج ولنگاری فکری و فرهنگی است و مهمترین اقدامی که باید در این زمینه انجام دهیم، - ، سردار حسین زارع کمالی، صبح دوشنبه در نشستی خبری با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) اولین شهیده راه ولایت است و راه این بانوی بزرگوار امروز نیز باید توسط زنان نظام اسلامی ادامه یابد.

وی عنوان کرد: زنان شیردل ایران اسلامی هم در دوران قبل از پیروزی انقلاب، هم در دوران دفاع مقدس و هم در دهه های بعد ثابت کردند که همچون فاطمه زهرا (س) حامی ولایت هستند و این راه را ادامه خواهند داد.

زارع کمالی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به زیبایی روز ولادت حضرت زهرا (س) را روز زن نامگذاری کردند، افزود: نگاه به زنان بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی کاملاً متفاوت از نگاه به زن در شرق و غرب است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: نگاه اسلام به زن، نگاهی هویت بخش، عزت بخش، آرمان بخش و استقلال آفرین است و اگر شرق نگاه حاشیه ای به زن و غرب نگاهی جنسیتی به زن دارد، نگاه اسلام عفت بخش و عزت بخش است.

وی تاکید کرد: زنان امروز محور اساسی همه کارها هستند و با لطافت زنانه خود در همه عرصه ها نقش آفرین بودند و در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه دفاع از حرم نیز این نقش را به خوبی احساس کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد ترویج ولنگاری فکری و فرهنگی/رسانه ها فرهنگ فاطمی را ترویج کنند

دشمن در صدد ترویج ولنگاری فکری و فرهنگی/رسانه ها فرهنگ فاطمی را ترویج کنند