مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:352022-01-17اقتصادي

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا پایان امسال انجام می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پیگیر وضعیت استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت هستیم و تا پایان امسال تبدیل وضعیت این افراد انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پیگیر وضعیت استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت هستیم و تا پایان امسال تبدیل وضعیت این افراد انجام خواهد شد.

با بیان این مطلب افزود: با توجه به قانون بودجه 1400 بند د تبصره 20 درخصوص  تبدیل وضعیت ایثارگران که البته همیشه مورد توجه وزارت بهداشت بوده است، متاسفانه این امر با توجه به نامه ارسالی  سازمان مدیریت برنامه و بودجه در مورد عدم استخدام و تبدیل وضعیت ها در استان ها و تفسیر به رای این سازمان،  کمی به چالش خورده بود که خوشبختانه این موضوع رفع شد و در حال پیگیری تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت هستیم.

  وی همچنین گفت: از مدت ها قبل مذاکرات بسیاری برای لغو و اصلاح این نامه با سازمان برنامه بودجه و فراکسیون ایثارگران در مجلس داشتیم هرچند که ما کارمان را متوقف نکرده بودیم و دانشگاه های علوم پزشکی  درحال تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا پایان امسال انجام می شود

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا پایان امسال انجام می شود