مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:352022-01-17سياسي

نامگذاری یکی از معابر هر شهرستان به نام غزه


رییس شورای عالی استان ها همزمان با فرا رسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، پیشنهاد داد تا یکی از معابر و خیابان های هر شهرستان در استان های کشور به نام «غزه» نامگذاری شود.

- ، پرویز سروری، رییس شورای عالی استان ها در نامه به رؤسای شوراهای استان سراسر کشور خواستار شد همزمان با فرا رسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، یکی از معابر و خیابان های هر شهرستان در استان های کشور به نام غزه نامگذاری شود.

در این نامه آمده است: با توجه به اینکه 29 دی ماه روز غزه نماد مقاومت ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین یادآور کشتار بی سابقه کودکان معصوم و جنایت های فجیع تاریخ معاصر بشریت به دست رژیم منحوس، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

سکوت در برابر نادیده گرفتن حقوق انسانی و کرامت های پایمال شده ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیست، وجدان و فطرت پاک نهاد و دیدگان بینای مردم آزادی خواه جهان را بر نمی تابد.

بنابراین پیشنهاد می شود با سرلوحه قرار دادن ذات حقیقت طلب و سلطه ستیز خویش اقدام به نامگذاری یکی از خیابان ها، معابر و … هر شهرستان در استان های کشور به نام غزه باشیم تا همزمان با فرارسیدن 29 دی ماه روز غزه صدای رسای زنان و مردان آواره و مردم بی پناه غزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکی از معابر هر شهرستان به نام غزه

نامگذاری یکی از معابر هر شهرستان به نام غزه