مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:302022-01-17سياسي

انتقاد خضریان از مخالفان رویکرد سیاست خارجی دولت


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی به دنبال القای مغایرت رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار «نه شرقی و نه غربی» هستند که در شعارهایشان می گفتند ما حتی باید با دشمنان خود گفت وگو کنیم.

- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی به دنبال القای مغایرت رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار نه شرقی و نه غربی هستند که در شعارهایشان می گفتند ما حتی باید با دشمنان خود گفت وگو کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان اظهار کرد: جریان غربگرا به دلیل دستپاچگی از آغاز تعامل با کشورهای جهان و در آستانه شکست کارزار حداکثری شیطان بزرگ علیه ملت مظلوم ایران با توسل به شعار نه شرقی و نه غربی در تلاش جهت القای مغایرت رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم با این شعار است.

وی افزود: امروز کسانی در حال طرح شائبه و شبهه افکنی در افکار عمومی نسبت به تعامل با جهان هستند که 8 سال گذشته با شعار تعامل با دنیا روی کار آمدند، اما ملت ایران تجربه کرد که تمام ظرفیت خود و کشور را تنها خرج باز کردن درز پنجره تعامل با کدخدا و چند کشور اروپایی کردند که نه تنها بی نتیجه ماند، بلکه با رویکرد غلط دروازه تعامل با عموم کشورها را بستند و تنها در رویای آن درز پنجره تعامل با کدخدا و دو -


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خضریان از مخالفان رویکرد سیاست خارجی دولت

انتقاد خضریان از مخالفان رویکرد سیاست خارجی دولت