مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:302022-01-17بين الملل

هشدار قانونگذار آمریکایی درباره برنامه افراطی های آمریکا برای کهنه سربازان


یک قانونگذار ارشد آمریکایی که ریاست یک کمیته در مجلس نمایندگان این کشور با مسئولیت تحقیقات درباره اقدامات گروه های افراطی برای هدف گرفتن کهنه سربازان ارتش آمریکا را بر عهده دارد، - یک قانونگذار ارشد آمریکایی که ریاست یک کمیته در مجلس نمایندگان این کشور با مسئولیت تحقیقات درباره اقدامات گروه های افراطی برای هدف گرفتن کهنه سربازان ارتش آمریکا را بر عهده دارد، هشدار داد که این مشکل در آمریکا جدی است و ممکن است تا زمانی که با آن به طور موثر مقابله نشود، بزرگتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارک تاکانو، یک نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت کالیفرنیا در مصاحبه ای با روزنامه گاردین عنوان کرد، نگران است که گروه های راستگرای افراطی خشونت طلب به ویژه در فضای سیاسی متشنج بعد از حمله ششم ژانویه 2021 به کنگره آمریکا هر چه بیشتر به اجرای استراتژی خود برای جذب عضو بپردازند.

تاکانو رییس کمیته امور کهنه سربازان در مجلس نمایندگان آمریکا است؛ کمیته ای که اخیرا جلسات استماعی را با موضوع افزایش تهدید مذکور علیه کهنه سربازان این کشور آغاز کرده است.

اولین جلسه از سه جلسه استماع مرتبط با این موضوع در اکتبر سال گذشته میلادی برگزار شد، اما تاکانو چندین سال است که نسبت به این تهدید ابراز نگرانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قانونگذار آمریکایی درباره برنامه افراطی های آمریکا برای کهنه سربازان

هشدار قانونگذار آمریکایی درباره برنامه افراطی های آمریکا برای کهنه سربازان