مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:252022-01-17اقتصادي

امکان بخشودگی سهم 26 میلیونی اوقاف در طرح مسکن ملی اراک وجود ندارد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز گفت: امکان بخشیده شدن 26 میلیون سهم اوقاف در پروژه 8100 واحدی مسکن ملی اراک وجود ندارد، ادامه داد: در صورتی که مردم هزینه را در موعد مقرر پرداخت نکنند به منزله انصرف مردم بوده و افراد جدید جایگزین خواهند شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز گفت: امکان بخشیده شدن 26 میلیون سهم اوقاف در پروژه 8100 واحدی مسکن ملی اراک وجود ندارد، ادامه داد: در صورتی که مردم هزینه را در موعد مقرر پرداخت نکنند به منزله انصرف مردم بوده و افراد جدید جایگزین خواهند شد.

حجت الاسلام واحدی روز دوشنبه 27 دی در شورای مسکن استان مرکزی افزود: در مطالعات اولیه در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، چالشی که کلانشهر اراک به شکل ویژه با آن مواجه شد فقدان اراضی دولتی کافی برای شروع این پروژه بود و از طرفی تعریف طرح در شهرها و شهرک های اقماری مثل شهر جدید امیرکبیر یا شهر مهاجران به دلیل عدم استقبال مردم اراک از سکونت در آن مناطق، عملا امکان پذیر نبود.

وی افزود: به همین جهت در سطح کلان کشور، تفاهمنامه ای بین وزارت راه و شهرسازی با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جهت مشارکت و معرفی زمین مناسب در این طرح منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بخشودگی سهم 26 میلیونی اوقاف در طرح مسکن ملی اراک وجود ندارد

امکان بخشودگی سهم 26 میلیونی اوقاف در طرح مسکن ملی اراک وجود ندارد