مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:202022-01-17اقتصادي

خروج ادامه دار نقدینگی از بازار سرمایه/ ذوب و شپنا هنوز سبز نشده اند


معاملات بازار سهام در حالی پایان یافت که 175 نماد سبزپوش و 485 نماد قرمز بودند و این نشان از قدرت فروشنده و عدم ورود پول و جریان نقدینگی قویه به بازار سرمایه است که البته در نمادهای ورود و خروج پول نیز این به خوبی نمایان است.

- گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شاخص کل در روز گذشته معاملاتی بیش از 11 هزار و 700 واحد افت کرد تا بعد از قریب 5 ماه، همچنان شاهد روند نزولی بازار سرمایه باشیم، شاخص کل پس از افت دیروز به عدد یک میلیون و 310 هزار واحد رسید که در صورت از دست دادن حمایت کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی، می توان انتظار داشت تا یک میلیون 250 هزار واحد هم افت کند.

دیروز، معاملات بازار سهام در حالی پایان یافت که 175 نماد سبزپوش و 485 نماد قرمز بودند و این نشان از قدرت فروشنده و عدم ورود پول و جریان نقدینگی قویه به بازار سرمایه است که البته در نمودارهای ورود و خروج پول نیز این به خوبی نمایان است، طبق نمودارهای زیر، از ابتدای مهر تاکنون به غیر از روزهای معدودی، جریان ورود پول به صندوق های درآمد ثابت، روندی پیوسته و مثبت داشته است و این نشان دهنده خروج پول حقیقی از بازار سرمایه است.

ورود پول به صندوق های درآم ثابت   خروج پول از سهام و صندوق های سهامی   همین امر، خود را در ارزش معاملات نشان می دهد، به گونه ای که در روز گذشته ارزش معاملات چیزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج ادامه دار نقدینگی از بازار سرمایه/ ذوب و شپنا هنوز سبز نشده اند

خروج ادامه دار نقدینگی از بازار سرمایه/ ذوب و شپنا هنوز سبز نشده اند