مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:152022-01-17بين الملل

پس از بیانیه «حزب الله» و «أمل» نشستی در کاخ بعبدا برگزار نشده است


دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد: پس از بیانیه حزب الله و جنبش أمل مبنی بر آمادگی شان برای بازگشت به جلسات هیأت دولت، نشستی در کاخ بعبدا برگزار نشده است.

- به نقل از العهد، دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان بیانیه ای را در خصوص آخرین تحولات مربوط به رایزنی های سیاسی در این کشور منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه صادره از دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان آمده است: پس از بیانیه حزب الله و جنبش أمل مبنی بر آمادگی شان برای بازگشت به جلسات هیأت دولت، نشستی در کاخ بعبدا برگزار نشده است.

دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان در بخش دیگری از بیانیه خود اخبار منتشر شده از سوی شبکه لبنانی الجدید پیرامون دستور میشل عون برای حمله به بانک ها را تعجب آور خواند و این اخبار را قویاً تکذیب کرد.

این درحالی است که روز گذشته هم حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان سخنانی را در خصوص تصمیم اخیر حزب الله و جنبش أمل برای بازگشت به جلسات هیئت دولت لبنان، مطرح کرد.

فضل الله در این زمینه یادآور شد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین اوضاع معیشتی مردم و مطالباتی که دارند، حزب الله و جنبش أمل تصمیم به بازگشت به جلسات هیئت دولت گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از بیانیه «حزب الله» و «أمل» نشستی در کاخ بعبدا برگزار نشده است

پس از بیانیه «حزب الله» و «أمل» نشستی در کاخ بعبدا برگزار نشده است