مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:102022-01-17اقتصادي

14 پروژه راهداری در استان البرز به بهره برداری می رسد


همزمان با فرارسیدن دهه فجر 14 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 511 میلیارد و 609 میلیون ریال در استان به بهره برداری می رسد.

- ، علی زندی فر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 14 پروژه راهداری در سطح استان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تعمیرات، ترمیم و مقاوم سازی پل های کرج و چالوس (خوزنکلا)، پل فلزی روستای نساء طالقان، عملیات روکش آسفالت رویه نازک 2.

5( دو و نیم سانتی) در آزادراه کرج- قزوین (مقطع کرج- هشتگرد) و محدوده پل فردیس تا خروجی مهرویلا، احداث دیوار سنگی به جای گاردریل در محور کرج- چالوس از جمله این پروژه هاست.

این مسئول بیان کرد: همچنین در این ایام پروژه های عملیات روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین، درزگیری و لکه گیری روکش آسفالت محدوده ماهدشت- اشتهارد- بویین زهرا، بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی ساوجبلاغ نیز به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز توضیح داد: علاوه بر پروژه های مذکور ساختمان پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین نیز به بهره برداری می رسد و عملیات ایمن سازی 10 نقطه حادثه خیز استان نیز اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پروژه راهداری در استان البرز به بهره برداری می رسد

14 پروژه راهداری در استان البرز به بهره برداری می رسد