مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:102022-01-17ورزشي

قول وزیر ورزش برای تزریق بودجه به باشگاه نفت آبادان


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، از قول مساعد وزیر ورزش و جوانان در خصوص کمک 15 میلیاردی به باشگاه صنعت نفت خبر داد.

- حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، پیرامون مشکلات باشگاه صنعت نفت آبادان و امتناع بازیکنان این تیم از حضور در دیدار جام حذفی، اظهار کرد: روز گذشته وزیر ورزش و جوانان، در تماسی از ما خواست که نسبت به پیگیری مشکلات باشگاه صنعت نفت آبادان پیگیری صورت پذیرد که با توضیح موانع قانونی بر سر راه کمک به این تیم، دستوری مبنی بر واریز مبلغ 15 میلیارد تومان به حساب این باشگاه صادر شد.

وی بیان کرد: قرار است این مبلغ تا پایان هفته جاری به حساب باشگاه صنعت نفت بنشیند و تا این ساعت، این وعده بر قوت خود باقی است و خبر جدیدی در دست نیست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص دوگانگی واریز مبلغ 15 میلیارد از محل اعتبارات ورزش همگانی به حساب باشگاه صنعت نفت و عدم تحقق این بودجه برای همتای آبادانی، عنوان کرد: پاسخگوی این موضوع من نیستم چرا که مدت زیادی نیست که به عنوان سرپرست اداره کل ورزش خوزستان منصوب شده ام  و از این تصمیم اطلاعی ندارم؛ اما قرار بود 30 میلیارد تومان به حساب اداره کل ورزش استان واریز شود اما در دوران مدیریت سابق اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر ورزش برای تزریق بودجه به باشگاه نفت آبادان

قول وزیر ورزش برای تزریق بودجه به باشگاه نفت آبادان