مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:102022-01-17سياسي

فراموش شدگان بودجه/ آن ها نمی توانند مانند معلمان و بازنشستگان اعتراض کنند


مدیر کمپین حمایت از معلولان می گوید: وضعیت افراد دارای معلولیت در حد بغرنج است اما به دلیل شرایط جسمی و مسائل دیگری که دارند نمی توانند مانند معلم ها و بازنشسته ها اعتراض کنند تا حق خودشان را بگیرند.

- مدیر کمپین حمایت از معلولان می گوید: وضعیت افراد دارای معلولیت در حد بغرنج است اما به دلیل شرایط جسمی و مسائل دیگری که دارند نمی توانند مانند معلم ها و بازنشسته ها اعتراض کنند تا حق خودشان را بگیرند.

این روزها با قوانین معطل مانده ای مواجه هستیم که بودجه ای برای اجرای کامل آن ها وجود ندارد، مانند قانون حمایت از حقوق معلولان، قانونی که بعد از تصویب در سال 1396 همچنان تعداد زیادی از بندهای آن معطل مانده و برخی دیگر که اجرایی شدند فاصله زیادی با هدف تعیین شده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین؛ مظاهر گودرزی: هرسال موعد بودجه که سر می رسد یکبار دیگر گروه ها یا انجمن ها دست به کار می شوند تا مطالبات خود را پیگیری کنند.

مثلاً سال گذشته بودکه تلاش بازنشستگان تامین اجتماعی سبب شد همسان سازی حقوق آن ها اجرایی شود، یا همین چند هفته ی قبل با تلاش معلمان و کانون های وابسته به آنان بلاخره قانون ده ساله ی رتبه بندی معلمان به سرانجام رسید، اما حالا نوبت به افراد دارای معلولیت رسیده تا مطالبات چندین ساله ی خود را فریاد بزنند، مطالباتی که خیلی زودتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموش شدگان بودجه/ آن ها نمی توانند مانند معلمان و بازنشستگان اعتراض کنند

فراموش شدگان بودجه/ آن ها نمی توانند مانند معلمان و بازنشستگان اعتراض کنند