مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:052022-01-17سياسي

بزرگداشت ایام الله باید مردمی دنبال شود


امام جمعه قم با بیان اینکه نگاه ما به ایام الله باید نگاه مردمی باشد، گفت: باید بدانیم که چه برکاتی از ایام الله نصیبمان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم اهتمام خاصی به مراسم 19 دی دارند و سرفصل های مهمی که در طول سال مد نظر دارند در دیدار 19 دی با مردم قم مطرح می کنند همانطور که در سالروز رحلت امام خمینی (ره) هم مطالب کلان، مهم، تأثیرگذار و سرنوشت ساز را بیان می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به درپیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی بر برگزاری با شکوه این مراسم تأکید کرد و گفت: مراسم دینی، ملی و ایمانی از جمله ایام الله دهه فجر باید مردمی برگزار شود و ریشه قرآنی آن نیز آیه 5 سوره ابراهیم است که خداوند به حضرت موسی علیه السلام می فرماید مردم را نسبت به ایام الله یاد آوری ده تا مردم یادبودی از این ایام داشته باشند.

امام جمعه قم با بیان اینکه نگاه ما به ایام الله باید نگاه مردمی باشد، افزود: وقتی مخاطب مردم باشند انتظاراتی هم باید از مردم داشته باشیم و مردم باید بدانند که چه برکاتی از ایام الله نصیبشان شده است زیرا اگر مردم رها شوند از اصول و ریشه های خود باز می مانند و آن را فراموش می کنند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه افراد مادی گرا به قدری اصول خود را از یاد برده اند که حتی آفرینش را هم تصادفی می دانند، افزود: دشمن به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت ایام الله باید مردمی دنبال شود

بزرگداشت ایام الله باید مردمی دنبال شود