مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:002022-01-17بين الملل

بایدن در اولین سال ریاست، آمریکایی ها را مستاصل کرده است


رییس جمهوری آمریکا در حالی به نخستین سالگرد فعالیتش در این مقام نزدیک می شود که طبق نتایج یک نظرسنجی تازه، او در این مدت نیمی از مردم آمریکا را مستاصل کرده است.

- رییس جمهوری آمریکا در حالی به نخستین سالگرد فعالیتش در این مقام نزدیک می شود که طبق نتایج یک نظرسنجی تازه، او در این مدت نیمی از مردم آمریکا را "مستاصل" کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در یک سال گذشته با بحران های بزرگی مواجه بوده است، مسائلی مانند مهاجران در مرزهای جنوبی آمریکا، نرخ تورم بی سابقه و سویه های جدید و واگیردارتر ویروس کرونا؛ اما نظرسنجی اخیر، حاکی از آن است که به اعتقاد مردم آمریکا، او از این چالش ها سربلند بیرون نیامده است.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها معتقد هستند که دولت بایدن تمرکز کافی روی اقتصاد و تورم نداشته است و 50 درصد می گویند که یک سال نخست فعالیت بایدن در کاخ سفید، آن ها را مستاصل کرده است.

طبق این نظرسنجی سی.

بی.

اس و یوگاو، 58 درصد آمریکایی ها معتقد هستند که بایدن توجه کافی به اقتصاد نداشته و 65 درصد نیز همین گزاره را درباره مدیریت تورم مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در اولین سال ریاست، آمریکایی ها را مستاصل کرده است

بایدن در اولین سال ریاست، آمریکایی ها را مستاصل کرده است