مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:552022-01-17سياسي

طرح «رزاق» در سیستان اجرایی شود/ لزوم افزایش سهمیه سوخت


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط منطقه سیستان ایجاب می کند تا طرح «رزاق» برای مرزنشینان این منطقه هم اجرایی شود.

- زاهدان - نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط منطقه سیستان ایجاب می کند تا طرح رزاق برای مرزنشینان این منطقه هم اجرایی شود.

حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شرایط منطقه سیستان با توجه به دو دهه خشکسالی و مشکلات ناشی از آن ایجاب می کند تا طرح رزاق برای مرزنشینان این منطقه هم اجرایی شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون این طرح در جنوب استان سیستان و بلوچستان اجرایی شده و برای مرزنشینان کارت رزاق صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه سهمیه گاز مایع و نفت سفید برای هر خانوار در منطقه سیستان باید به دو برابر افزایش پیدا کند، افزود: یکی دیگر از دغدغه های مردم این منطقه تأمین به موقع نفت سفید مورد نیاز آنها است.

دهمرده ادامه داد: با توجه به بعد مسافت شهرها و روستاهای منطقه سیستان سهمیه سوخت بنزین یارانه ای باید از 60 لیتر به 90 لیتر افزایش پیدا کند زیرا این منطقه فاقد ایستگاه سی ان جی است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت نفت زابل باید به شرکت منطقه ای سیستان ارتقا پیدا کند، گفت: از طرفی صاحبان ماشین آلات کشاورزی، ماشین های سنگین و کوره داران نباید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «رزاق» در سیستان اجرایی شود/ لزوم افزایش سهمیه سوخت

طرح «رزاق» در سیستان اجرایی شود/ لزوم افزایش سهمیه سوخت