مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:502022-01-17اجتماعي

پیش بینی بارش سنگین برف برای اکثر مناطق کرمانشاه/هوا سردتر می شود


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت جوی استان تا پایان هفته جاری، گفت: بارش سنگین برف و کاهش محسوس دمای هوا تا اواخر هفته جاری برای کرمانشاه پیش بینی می شود.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: سامانه بارشی حاکم بر جو استان کرمانشاه تا پنجشنبه هفته جاری جو استان را تحت تأثیر قرار داده و امواج حاصل از این سامانه با شارش جریانات سرد شمالی همراه می شوند.

وی افزود: سامانه بارشی طی امروز و همچنین در روز پنج شنبه به تناوب سبب وزش باد و بارش باران و برف در استان کرمانشاه خواهد شد و بارندگی از بعد از ظهر امروز نمود بیشتری داشته و علاوه بر نواحی سردسیر، در مناطق معتدل نیز به تدریج به شکل برف مشاهده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی می شود بارش برف بخصوص در نواحی شمالغربی اورامانات و حتی مناطق سردسیر و معتدل نیمه غربی استان کرمانشاه نسبتاً سنگین باشد.

دولتشاهی با اشاره به تغییرات دما هوا استان کرمانشاه، بیان کرد: همچنین دمای هوا از روز سه شنبه تا پایان هفته به صورت محسوسی کاهش می یابد به صورتی که شاهد یخبندان در غالب نقاط استان کرمانشاه خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی هفته جاری حداقل دمای شبانه به طور غالب در مناطق گرمسیری بین 1 تا سه درجه سانتیگراد زیر صفر و در مناطق معتدل بین پنج تا هشت درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش سنگین برف برای اکثر مناطق کرمانشاه/هوا سردتر می شود

پیش بینی بارش سنگین برف برای اکثر مناطق کرمانشاه/هوا سردتر می شود