مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:502022-01-17اجتماعي

آخرین وضعیت راه های کرمانشاه؛ تمام شریان های اصلی استان باز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سامانه قدرتمند بارشی اخیر وارد استان شده که سبب بارش رحمت الهی برف و باران و خوشحالی مردم شده است.

بارش برف شب گذشته در اکثر محورهای استان به خصوص منطقه اورامانات سبب سفید پوش شدن جاده شده که در این راستا خبرنگار فارس برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان به سراغ عوامل راهداری و سرپرست فرمانداری پاوه رفته است.

آزاده امرایی سخنگوی مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار وضعیت راه های استان، اظهار کرد: با مشاهده تصاویر دریافتی زنده از دوربین های نظارتی این مرکز و آنالیز داده های به دست آمده از سامانه های هوشمند جاده ای و دریافت گزارشات هواشناسی سامانه قدرتمند بارشی اخیرا وارد آسمان استان شده است.

وی گفت: طبق انتظاری که داشتیم طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان به خصوص شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، روانسر، سنقر و کلیایی، کرند، اسلام آبادغرب بودیم.

سخنگوی مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در شهرستان های کنگاور، صحنه، هرسین، سرپل ذهاب و کرمانشاه بارش های بیشتر به شکل باران و برف بود.

امرایی افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران در تمام محورهای شریانی استان تردد کاملا برقرار و هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه های کرمانشاه؛ تمام شریان های اصلی استان باز است

آخرین وضعیت راه های کرمانشاه؛ تمام شریان های اصلی استان باز است