مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:452022-01-17اجتماعي

هشدار؛ به جاده های کوهستانی تردد نکنید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از امشب تا 3 روز آینده دمای هوای البرز از منفی 2 تا منفی 7 درجه کاهش خواهد داشت و شهروندان هنگام تردد در مسیرهای کوهستانی باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

- محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگ با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به برودت هوا در  چند روز اخیر، گفت: با توجه به سامانه بارشی روزهای اخیر  که بیشتر با بارش برف  در کوهپایه های بخش آسارا و چندار و طالقان در بخش مرکزی کرج همراه بود  و سامانه بارشی جدیدی که پنجشنبه وارد استان می شود، رانندگان خودروها در هنگام تردد از مسیرهای کوهستانی از همراه داشتن زنجیرچرخ و وسایل لازم گرمایشی خودرو اطمینان داشته باشند.

   وی با اعلام این خبر که از امشب دمای هوای  البرز کاهش می یابد، گفت: از امشب دمای هوا در البرز به منفی 2 درجه می رسد، فردا شب به منفی 5 درجه و چهارشنبه شب تا منفی 7 درجه کاهش می یابد و گلخانه داران و دامداران پیشگیری های لازم برای جلوگیری از آسیب های ناشی از کاهش دما را مورد توجه قرار دهند.

   این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: دمای منفی 7 درجه در سطح شهرها، در مناطق کوهستانی  برودت بیشتری دارد، طبیعت گردها و کوهنوردان  توجه داشته باشند که در این ایام به مسیرهای کوهستانی تردد نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار؛ به جاده های کوهستانی تردد نکنید

هشدار؛ به جاده های کوهستانی تردد نکنید