مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:452022-01-17اجتماعي

آخرین وضعیت از بارش های زمستانی در کشور


بارش برف و باران در استان های مختلف کشورمان حکایت از زمستانی پربارش دارد؛ اکنون در نیمی از استان ها این بارش ها موجب سیلاب، طغیان رودخانه ها و انسداد راه های بین شهری و روستایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، بارش باران و برف از اواخر وقت چهارشنبه در برخی استان ها و در تعدادی دیگر هم از دیروز آغاز شده است و همچنان در بعضی از مناطق کشورمان ادامه دارد و بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در نیمه غربی کشور، استان های ساحلی دریای خزر، استان مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان و برخی مناطق اصفهان بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در استان لرستان نیز سازمان هواشناسی از هفته گذشته نسبت به نفوذ یک سامانه فعال و بارشی قوی متشکل از برف و باران شدید از روز جمعه در آسمان منطقه و تداوم فعالیت آن تا روز سه شنبه هشدارهای لازم را داده بود.

فعالیت این موج بارشی که در برخی مناطق استان با بارش شدید باران و در مناطق سردسیر و گردنه ها نیز با بارش شدید برف و کولاک همراه بود و تا روز سه شنبه نیز ادامه دارد، کلیه مناطق استان را تحت الشعاع فعالیت خود قرار داده است.

از صبح امروز سامانه جدید بارشی در استان هرمزگان وارد شده است و آن گونه که اعلام شده است به مدت چهار روز مناطق مختلف استان را در بر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت از بارش های زمستانی در کشور

آخرین وضعیت از بارش های زمستانی در کشور